محسن یگانه
و حباب
 

زمان: 15 و 16 اسفندماه

مکان: سالن همایشهای برج میلاد

تهیه بلیت: 22515180 

صحبت های ارش حسینی در وبلاگ جاست یگانه :

 

دوستان خوب و جاستی های دوستداشتنی

بقیه متن در ادامه مطلب ....

mohsenesfand 



ادامه مطلب ...

محسن یگانه در آخرین سانس از اجراهای دو روز گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفت و به اجرای قطعات آلبوم جدیدش «حباب» پرداخت.

این برنامه در ابتدا با اجرای قطعه «سکوت» آغاز شد و یگانه به محض قرار گرفتن روی سن با همخوانی قابل توجه حاضرین در سالن به اجرای این قطعه پرداخت و پس از اتمام این قطعه از همه حاضرین خواست که تا آخر برنامه با همین شور و حال، اورا همراهی نمایند.

یگانه در‌‌ همان ابتدای برنامه‌اش رو حضار گفت: «یک ساعت و نیم پیش برای اولین بار در کنسرت خواننده‌ای بودم که جای همه خالی، خیلی خوش گذشت. دوست دارم جوری ایشان را که الان در ردیف جلو نشسته‌اند را تشویق کنید که بفه‌مند طرفداران محسنن یگانه چطور آدم‌هایی هستند: «مازیار فلاحی...» و سالن به پس از معرفی این خواننده به هوا رفت و یگانه در ادامه به سبک مازیار از همه خواست برای بار دوم هم مازیار را تشویق کنند و فلاحی هم به احترام همه ایستاد و به دوستدارانش در سالن ادای احترام نمود. یگانه پس از این اتفاقات با خنده رو به مازیار گفت: «خلاصه طرفدارای یگانه این جور ان دیگه...!» که با تشویق حاضرین رو یه رو شد.

بقیه متن در ادامه مطلب ....

http://www.musicema.com/images/pgimg_image17_1_6555.jpg



ادامه مطلب ...

یکی از شرکت‌های کنسرت گذار در اقدامی پر سوال، تصمیم به برگزاری کنسرت‌های تک سانس برای چهره‌های طراز اول موسیقی پاپ گرفته است...

احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی و محسن یگانه در روزهای ۴ و ۵ اسفند ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه می‌روند.

شکل برگزاری این برنامه‌ها در نوع خودش جالب توجه است و مشخص نیست برنامه گذار این کنسرت‌ها، چطور قرار است کنسرت دو خواننده پر طرفدار را در یک روز و در یک سالن و به فاصله نیم ساعت روی صحنه ببرد.
بر اساس این گزارش، احسان خواجه امیری در روز جمعه ساعت ۳۰: ۱۸ دقیقه در سانس اول سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پذیرای دوستدارانش خواهد بود و بلافاصله پس از اتمام این اجرا و راس ساعت۳۰ : ۲۱ فرزاد فرزین با ارکستر خودش پذیرای مخاطبان‌اش می‌شود.

این در حالی ست که «زایا سلیمان» که پیش از این وظیفه رهبری ارکس‌تر خواجه امیری را بر عهده داشته، هم اکنون به عنوان رهبر ارکس‌تر فرزاد فرزین انتخاب شده و قطعا رویارویی این چهره‌ها در پشت صحنه برنامه اجتناب ناپذیر خواهد بود و می‌تواند اتفاقات و حاشیه‌های جالب توجهی را در پی داشته باشد.




ادامه مطلب ...
محسن یگانه: کنسرت تهران به قوت خود باقی است...
 

مدتی است که یک بیماری ریوی که ظاهراً از یک سرماخوردگی شروع شده بود، دامنگیر محسن یگانه شده است و او در هفته های اخیر چند بار در صفحه ی شخصی اش از اوضاع نامطلوب جسمی سخن گفت. این مسئله موجب نگرانی هواداران این خواننده و آهنگساز محبوب گردید و حتی امروز در محافل مختلف صحبتهایی مبنی بر لغو کنسرت این هنرمند در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر مطرح شد. اما محسن یگانه در گفت و گو ضمن رد این شایعات افزود: «با توجه به شدت بیماری ام، پزشک تشخیص داده که علاوه بر استفاده از داروهای قوی، مدتی نیاز به استراحت دارم و بهتر است برای بهبود اوضاع ریوی، چند روزی در تهران نباشم و به شمال کشور سفر کنم». وی در ادامه اظهار داشت: «لغو کنسرت کیش نیز به دلیل همین بیماری بوده اما کنسرت 30 بهمن ماه در برج میلاد تهران به قوت خود باقی است و بدون هیچ نگرانی و مشکلی برگزار خواهد شد و لغو آن شایعه ای بیش نیست».
بقیه متن در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر علی ترابی دبیر اجرایی این جشنواره در این مراسم گفت:28 جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 25 بهمن تا 1 اسفند برگزار می شود.
وی
ادامه داد: سید محمد میرزمانی این اواخر از تشدید بیماری دیابت خود در
عذاب بود اما ما فراموش نمی‌کنیم که وی پیش از استعفای خود در پیش برد
برنامه های جشنواره به ما کمک بسیاری کرد و طبق گفته خودش با مشخص شدن یک
فرد جانشین اداره امور دفتر موسیقی برعهده وی است.
ترابی اظهار داشت:
امسال در بخش جنبی قسمت موسیقی پاپ خواننده هایی همچون مازیار فلاحی، احسان
خواجه امیری، بابک جهانبخش ، محسن یگانه، فرزاد فرزین و سیروان خسروی حضور
دارند و همچنین در حال مذاکره با چند گروه دیگر نیز هستیم که نتیجه آن تا
پایان هفته مشخص می شود.


وی تصریح کرد: به طور یقین امسال نسبت به سال گذشته جدول جشنواره را زودتر نهای می کنیم.
دبیر
اجرایی جشنواره اظهار داشت: دلیل حضور نداشتن برخی از ستاره های موسیقی
پاپ در جشنوارها امسال مشکلات حقوقی است که برخی از آنها را ناچار به حضور
نیافتن کرده که از جمله این خوانندگان می‌توان به رضا صادقی، مشکل حقوقی وی
با شرکت ایران گام اشاره کرد.
وی ادامه داد: بودجه بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.

وی
تصریح کرد: در این جشنواره 60 برنامه به طور همزمان اجرا می شود و این
جشنواره فرصتی است برای افرادی که در شرایط عادی امکان کنسرت گذاشتن را
ندارند.

گزارش کنسرت 23 ابان توسط دوست عزیزم فرناز :

سه شنبه23.8.1391 کنسرت محسن یگانه در برج میلاد


در یک روز بارونی شدید با ترافیکی خیلی شدید ساعت 4 بعد از ظهر حرکت کردیم و بعد از یک ساعت و نیم بالاخره به برج میلاد رسیدیم.ساعت 6 بود که به داخل رفتیم.کنسرت خیلی خیلی دیر شروع شد،ساعت 7. البته خب به دلیل اینکه خیلی ها تو ترافیک مونده بودن هم بود. ولی به هر حال.اولش آهنگ باور کنم با یک تیتراژ خیلی باحال از محسن، پخش شد. متاسفانه 90% کسانی که اومده بودن بالای 40 سال سن داشتن و ما جوونا رو اصلا درک نمیکردن.دریغ از یه سوتی یه کفی چیزی. مثلا بغل دست من یه پیرمرد پیرزن نشسته بودن. ولی من خودم تکی انقد جو دادم... اول گروه محسن اومد رو صحنه و شروع کرد آهنک کی جای من اومد رو زدن که یکدفعه محسن اومد رو صحنه و شروع کرد به خوندن. خلاصه من داشتم جیغ میزدم بغلی ها و جلویی ها و پشتی های منم عین سیخ نشسته بودن. بعد از اون محسن آهنگ دوست دارم رو اجرا کرد و همه با همون حالت خیلی پرشورش، نه سوتی نه جیغی. که محسن دیگه اعصابش خورد شده بود مدام میگفت دست بزنین، امشب چرا اینجوریه، از اون صدا عجیب غریبا میخوام،و....


که بالاخره مردم پر شور و حال حاضر در کنسرت بعد از 4.5 تا اهنگ بالاخره سرحال اومدن و یه حرکتی نشون دادن.


محسن آهنگ های کی جای من اومد، باورکنم، نمیشه، دوست دارم، نرو، هوایی شدی، بخند ،بیت آخر، سکوت،رگ خواب، بار و بندیل، خیلی دلم ازت پره، و چنتا دیگه رو اجرا کرد ولی وقت خیلی کم بود.


مدام به محسن نامه میدادن و میگفتن بیا پایین ولی محسن هی وقت اضافه میگرفت تا همه آهنگاشو اجرا کنه.


آهنگ بیت آخر رو هم خودش پیانو زد و خوند.


دیگه آخراش که شده بود مردم خیلی باحال جو میدادن و اولین بار بود که میدیم بالاخره محسن از هواداراش راضی شده.


آخرین آهنگی که اجرا کرد آهنگ نشکن دلمو بود که همه با آخرین تن صداشون داشتن میخوندن که محسن گفت: ایول دمتون گرم..این آهنگ آخری رو خیلی خوب حال دادین فقط حیف دوست دارم آهنگ به اون خوشگلی که اینجوری..


بعد یه بار دیگه دوست دارم رو اجرا کرد که ایندفعه خیلی باحال تر از دفعه قبلی مردم همراهی کردم.


دو تا اتفاق جالب تو کنسرت افتاد که گفتنش خالی از لطف نیست.


سر اجرای آهنگ بخند، محسن چشماشو بسته بود و داشت میخوند که یه دفعه پاش به پای میکروفون گیر کرد و نزدیک بود که بخوره زمین. دقیقا همون لحظه به تیکه حالا بخند بخند که حالم خنده داره... رسید و خودش با یه لحن خیلی بامزه گفت و به خودش اشاره کرد که همه زدیم زیر خنده.


یه جای دیگه هم سر اجرای آهنگ بیت آخر یه جا رو یادش رفت و اشتباه خوند، بعد خودش خندید گفت: ببخشید مثل اینکه اشتباه خودم، دوباره میخونم...


خلاصه خیلی شبه باحالی بود. ساعت یک ربع به نه کنسرت تموم شد.


همه کسانی هم که از کنسرت اومدن بیرون آلبوم حباب رو زیاد کرده بودن.


من چون 3 هفته پیششم کنسرت محسن اومده بودم، فقط میخواستم محسنو از نزدیک ببینم و ازش امضا بگیرم ولی اجازه ندادن گفتن که باید بره استراحت کنه...


اما یکی از بهترین شب های زندگیم بود.


این گزارش رو هم به درخواست دوست گلم نوشتم.


ولی من مطمئنم دفعه بعدی که برم امضا رو گرفتم...حتمی...

اینم فیلم . اگه چیز دیگه ای رو هم آپلود کردم میدم.

دانلود

 دوستان عزیز این مطلب پست ثابت هست ! لطفا برای دیدن مطالب جدیدتر به پست های بعدی مراجعه کنید !

این پست شامل اخبار جدید از محسن یگانه که بنده در فیس بوک و سایت های متفاوت تهیه می کنم ! همچنین این پست هر هفته به روز رسانی می شود !

خبر اول :

هر کنسرت از این به بعد یک ترک جدید.

خبر دوم :

کنسرت 22 و 23 اسفند تمدید شد.

همونجور که خودتون در جریان هستید بعد از استقبال شدید مردم در کنسرت 4 و 5 و 6 ابان ماه کنسرت محسن یگانه در روز های 20 و 21 و 23 ابان ماه در سالن همایش های برج میلاد تمدید شد !

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید !

دوستان خوشحال میشیم اگر در نظر سنجی هم شرکت کنید !



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم : این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دوستداران محسن یگانه و حمایت از این شخصیت محبوب پاپ کشور عزیزمان ایجاد شده است ! لطفا شما هم با عضویت از ما و محسن یگانه عزیز حمایت کنید ! برای هر چه بهتر و بهتر شدن این وبلاگ ما را از نظرات پر مهرتان بی نصیب نگذارید !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن یگانه و حباب و آدرس the-best-singer-m-y.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر یگانه فلاحی





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 45495
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫